PoC řešení Hytera Hytalk překračuje hranice týmové komunikace

Hytera HyTalk je širokopásmová platforma Push-to-Talk / PoC (Push-to-Talk over Cellular), která byla vyvinuta na základě rozsáhlých zkušeností společnosti Hytera s vytvářením profesionálních telekomunikačních platforem po dobu více než 30 let.

PoC řešení Hytera HyTalk nabízí pokročilé možnosti profesionální týmové komunikace

HyTalk propojuje sílu týmové komunikace a moderní multimediální technologie

Hytera HyTalk umožňuje využívat všechny funkce, které jsou typické pro úzkopásmové rádiové systémy profesionální úrovně, v širokopásmových rozsáhlých sítích. Využívá vyšší šířku pásma s funkcemi, které dříve nebyly možné u tradičních rádiových systémů, jako je například streamování HD videa v reálném čase.

Proč zvolit PoC řešení Hytera HyTalk ?

Dispečerské řešení Hytera Hytalk podporuje on line video streaming z několika zdrojů

1. Plně hostovaný, který omezí správu a režijní náklady na vlastní IT, nebo na vlastním HW, který vám zajistí plnou kontrolu nad vaší infrastrukturou – záleží jen na vás.

Hytera HyTalk je k dispozici jako hostovaná služba, takže vaše PoC zařízení budou fungovat ihned po vybalení z krabice a vy se budete moci soustředit na své podnikání a ne na IT infrastrukturu. Pro větší organizace s vlastními IT kapacitami může být celá softwarová sada Hytera HyTalk hostována v prostorách firmy na jejím vlastním HW, abyste měli nad svou vlastní infrastrukturou maximální kontrolu.

Varianta hostovaného řešení Hytera HyTalk v Cloudu

2. Přibližte se k akci pomocí komunikace založené na videu

Hytera HyTalk poskytuje nejen vysoce kvalitní hlasovou komunikaci s vaším týmem, ale umožňuje vám je také vidět! Videohovory jeden na jednoho i špičkové skupinové hovory Push to Video (PTV) dodají vašim konverzacím další rozměr.

3. Vždy ve spojení, kdekoli na světě

Hytera HyTalk využívá cloud Microsoft Azure a přináší vám Hytera HyTalk jako kompletně hostované řešení, které se bude škálovat tak, jak budete potřebovat, čímž se odstraní úzká místa, která se vyskytují u tradičních komunikačních systémů.

4. Zachyťte skutečnost  a efektivně komunikujte – to vše z jednoho zařízení!

Osobní kamery VM780 a SC580 pro nošení na těle s Hytera HyTalk představuje dokonalý balíček pro zajištění bezpečnosti a spojení vašeho týmu. Komunikujte v reálném čase stisknutím tlačítka a současně nahrávejte události pro shromažďování důkazů.

Co Hytera HyTalk nabízí?

1. Hlasová komunikace

  • Skupinové a privátní hovory
  • Plně duplexní privátní volání
  • Tísňové volání
  • Zobrazení aliasu volajícího a ID PTT
  • Skenování skupiny na pozadí
  • Priority ve skupině a přednostní právo
  • Protokoly hovorů a přehrávání
Přehledné rozhraní HytTalk pro skupinovou i privátní hlasovou komunikaci.

2. Kontakty a informace o stavu zařízení

  • Zobrazení přítomnosti v reálném čase
  • Adresář
  • Člen skupiny
  • Volání číslem účastníka
  • Dynamická aktualizace skupiny
  • OTAP dálková aktualizace aplikace a konfigurace
Privátní a skupinové kontakty v adresáři aplikace HyTalk

3. Zasílání zpráv

  • Skupinové a soukromé zprávy
  • Textová zpráva
  • Audio zpráva
  • Sdílet obrázek a video
  • Sdílet soubory
  • Sdílet umístění
  • Uložit a předat
HyTalk nabízí přehledné rozhraní pro odesílání a příjem multimediálních skupinových zpráv.

4. Sledování polohy

  • Aktualizace polohy v reálném čase
  • Vyvolání na mapě
HyTalk umožňuje sledovat v reálném čase polohu účastníků a nabízí pokročilé funkce pro práci s mapami

5. Stremování videa

  • Skupinový videohovor
  • Soukromý videohovor
  • Tísňové videohovory
  • Potvrzené a nepotvrzené streamování videa
Hytera HyTalk nabízí privátní i skupinové videohovory

6. Webový dispečink

  • Indikace přítomnosti
  • Privátní, skupinové a oblíbené kontakty
  • Privátní a skupinová volání
  • Hovor pro skupinové vysílání
  • Hovor mezi dispečery
  • Monitor kanálů
  • Zpracování nouzového volání
  • Zasílání textových a multimediálních zpráv
  •  Dynamicky sestavené skupiny
  • Mapování a lokalizace v reálném čase
  • Geografické ohraničení
  • Volání z mapy
  • Zobrazení polohy v čase
  • Protokolování hovorů a audity
  • Potvrzené a nepotvrzené stažení videa
  • Skupinové a privátní videohovory
  • Předávání videa

7. Centralizované řízení HyTalk PoC řešení

  • Partnerský portál pro správu předplatného
  • Přidání nových skupin a uživatelů
  • Okamžitá správa konfigurace skupiny
  • Okamžitá správa uživatelské konfigurace
  • Aktivace/deaktivace uživatele
  • Statistiky
Hytera HyTalk nabízí přehlednou centralizovanou správu sítě a informace o jejím provozu

8. Záznamy hovorů a videa

  • Záznam globálního systému
  • Webová konzola
  • Přehrávání a stahování historie hovorů
  • Podpora multimediálních zpráv a nahrávání videa
Součástí Hytera HyTalk je přehledný systému pro zprávu záznamu hovorů a videa

Jak HyTalk pomůže překonat provozní problémy?

Platforma Hytera HyTalk zlepší efektivitu týmové spolupráce podniku

Zlepšení efektivity organizace

Spolehlivá komunikace významně podporuje růst efektivity organizace. Používání běžných telefonů, může způsobit, že zaměstnanci jsou vždy o krok pozadu, protože neexistuje centrální platforma pro sdílení informací ve skupině a kontrolu záznamů s historií. PoC technologie významně urychlí a zjednoduší operativní komunikaci organizace.

Posílení spolupráce

Meziregionální spolupráce vyžaduje komunikaci s širokým pokrytím, která se dokáže přizpůsobit různým typům zařízení. Zůstat ve spojení kdekoli a kdykoli je velmi důležité. S PoC řešením Hytera HyTalk můžete využívat zasílání zpráv, audio a video komunikaci.

Informace o poloze

Neznalost polohy GPS může způsobit ztrátu cenného času na to, abyste se dostali k členovi týmu nebo k někomu, kdo je v nebezpečí nebo potřebuje okamžitou pomoc. Zobrazení polohy reálném čase a stavu je důležité pro řízení organizace.

Bezpečnost pracovníků

Bezpečnost zaměstnanců je na prvním místě. Je třeba je chránit a varovat. Čím dříve je nouzová situace zjištěna, tím rychleji může organizace reagovat.

Zkrácení tréninkového cyklu

Mnoho nástrojů vyžaduje pro správné používání specifické školení. Kvůli nutnému školení trvá dlouho, než je zaměstnanec schopen nástroj efektivně využívat. Uživatelsky přívětivý a snadno ovladatelný nástroj snižuje provozní náklady.

Centralizované řízení

Organizace často vyžadují centralizovanou správu, aby měly své systémy plně pod kontrolou. Při umístění zdrojů v různých zařízeních je nezbytná centrální databáze a řešení pro vzdálenou správu a aktualizace.

Přejít nahoru